laranelleke.reismee.nl

Gold Coast here we come !

Hallo hallo, tijdje geleden !!

Het zit er alweer bijna op ! Niet normaal, nog maar 3 mini weekjes te gaan! AAAAAAH.

Maar! voordat ik dat vliegtuig in stap gaan Dan en ik er eerst nog even op uit. Op naar de Gold Coast ! Surfers Paradise, whale watching, zon (hopelijk), gezellig heid kent geen tijd, beste pretparken in australie en een lekker biertje! Hebt er zin in.

We gaan niet alleen, Daniel zijn beste vriend + vriendin + baby gaan ook, we delen een apartement ( MET EEN BABY ?! WHAAAA HELUP haha) Komt vast wel goed.

Verder heb ik mijn stage helemaal afgerond. Fijn gevoel.

Vanochtend besefte ik ineens dat het echt nog maar drie weekjes is .. Toch wel heel erg raar gevoel. Heb natuurlijk wel zin om weer lekker thuis te zijn (en een feestje te bouwen) maar om zometeen afscheid te moeten nemen word wel ff lastig ...

Ik laat jullie weten hoe de Gold Coast was en . .ZIE JULLIE SNEL

dikke zoen

Reacties

Reacties

Callisz

Ooh wat lekker schat! Geniet er van! Je kan altijd nog op korte vakantie naar Den Haag. Ik tel de dagen ook al af!!!!

José

Heel veel plezier liefje, geniet van je laatste trip ......
......toch met baby??????
Het gaat nu echt heel erg snel, vrijdag over 3 weken ben je al thuis!!!! dikke kus.

nel

Hey Lara

Geniet er nog maar eventjes van!!
Liefs Nel

Ria Stander

Hoi Laartje en Dan,eindelijk weer een verhaal ga nog lekker genieten aan de Gold Coast,nog drie weekjes dan ben je weer thuis met een schat aan ervaring en verhalen ik kijk er naar uit om ze te horen,veel liefs en een dikke knuffel voor jullie 2tjes kus Ria

TessaMaudy

Ga genieten want idd de tijd is zo om!! Maar dat vind ik niet zo erg... die feestjes gaan we samen bouwen. Maar eerst nog even heerlijk genieten van dat prachtige land! Dikke kus

RiaN

Laat jullie trip een gouden tijd zijn en kom veilig weer terug. We kijken naar je uit!!
Veel liefs voor beide vanuit Volendam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!