laranelleke.reismee.nl

Stage enzo

Hoi allemaal !

Ik geloof dat t weer eens tijd is voor een update

Cool

Alweer een maand aan het werk! tijd gaat zo snel. Ik heb het hartstikke naar me zin. Ben momenteel de Migrant Suport Workers aan het helpen. Het is niet echt wat ik 'hoor' te doen maar vind t prima. Ik ben ondertussen een professioneel folder en flyer maker haha. Ik ben ook begonnen aan me onderzoek. Vandaag is m'n opzet goedgekeurd dus ik kan echt aan de slag. Er staan voor de komende weken een aantal jongerenevenementen op de agenda. Dat zijn mooie gelegenhedenomenquetes af te nemen enzo. Aankomende dinsdag is het international woman's day, dat is het eerste evenement waar ik betrokken bij ben. Daarna is Harmony Day aan de beurt, ik ben hier een programma voor in elkaar aan het zetten. Allemaal leuke dingen dus. Ik moet ook zo af en toe de front desk doen. Telefoontjes aannemen enmensen die naar het centre komeneen handje helpen.. Dat gaat allemaal dus NIET soepel haha. Mijn engels aan de telefoon is niet echt fantastisch en ik ben ook nog niet zo goed op de hoogte van alles dat de gemeente doet. Dus als iemand met een vraag komt over waar ze heen moeten voor bijvoorbeeld kinderopvang sta ik behoorlijk met een mond vol tanden. Gelukkig kan iedereen erom lachen. Me collega's maken me constant belachelijk en stellen me vragen waarvan ze weten dat ik het antwoord niet weet. Pick on the Dutchie.. lachen joh
Alles dus prima wat stage betreft.

Met mij en Dan gaat t ook super. Dan is weer druk aan het werk, schilderen, en is ook weer begonnen met rugby. Ik probeer om ook te gaan rugbyen maar ik moet dan eerst clearance aanvragen bij de NRB.. Nooit aan gedacht toen ik nog in Nederland was. Wist helemaal niet dat dat altijd moet. op zich wel logisch natuurlijk maar goed kan niet overal aan denken..

Sjoukje is helaas pindakaas weer terug naar Holland. Is ineens wel erg stil hier in Orange. We hebben echt een super tijd gehad met z'n tweetjes, of met z'n viertjes als de mannen er ook waren. Geer en Goor in Orange, daar kunnen we een boek over schrijven!

Dat was het wel weer zo'n beetje. Owja, zet t maar alvast in de agenda. 13 augustus ben ik weer in het land! Duurt nog ff maar is ook weer zo voorbij .. Ik ben alweer halverwege ! kanonne.

Lieve allemaal ! jullie horen van me xxx

Reacties

Reacties

Nienke

Sjeempie. Dat doe je allemaal maar, zussie :-)

Ilango

Larie..goed bezig schat ben trots op je;)...mag ik ook even het nr dan waar die mensen heen bellen als je de telefoon opneemt in het engels? even kijken hoe dat klinkt:P
Anyway maak er tot augustus een top tijd van, sjoukje ben ik al tegengekomen in het stadje!:)

xxxx

Fiona

Leuk dat het allemaal zo lekker gaat. Houd dat vol!!!

KUS

nel

Hoi Lara
Ik vind het maar knap hoor dat je dat allemaal doet!!!
lieve groetjes Nel

Ria S

Hallo Laartje,open net alle mail de koffer met wasgoed staat geopend naast me ben net terug uit Oostenrijk,super twee weken gehad goeie sneeuw en veeeeeel zon,maar leuk te horen dat het goed gaat met je stage volgende bericht is wat langer ga nou aan de was dikke kus voor jullie tweetjes love Ria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!