laranelleke.reismee.nl

joehoeeee broome !

Hallo iedereen !!!

Even een snel kort berichtje, heb net (letterlijk) mijn laatste dollars in de computer gegooid dus heb niet veel tijd. Van mij mag die studiefinanciering nou wel eens komen !!! haha

IK BEN VANDAAG JARIG

Cool
hiep hoi hiep hoi voor mezelf .. Tis een heel erg raar gevoel dat ik niet thuis ben .. geen kneiter goed feest dit jaar, beetje jammer he An ?

Aan de andere kant, ik zit dan misschien wel aan DE andere kant zonder Annie en de rest, ik geniet welonwijs ! Broome is prachtig ! Wel bloed en bloed heet .. met de liters zweet die ik op een dag verlies gaan ik heel afrika van vocht voorzien geloof ik.
We zitten hier nu een paar dagen en gaan morgen (als de studiefinanciering is aangekomen ) weer verder.

Zoveel dingen meegemaakt, weet niet waar ik moet beginnen..

Met wilde dolfijnen gezwommen, prachtig gesnorkelt, gecampeert zonder water en stroom ( nogal een uitdaging voor mezelf, heb het overleefd haha ) zoveel dieren gezien dat de kangeroes BIJNA me neus uitkomen, ondertussen aangekomen waar de krokodillen zitten, prachtige landschappen gezien, hele heftige stormen meegemaakt ( eng maar prachtig) en nog ZOVEEL meer !! Zodra ik thuis ben ( rond 4 februari ) zal ik er eens goed voor gaan zitten.

Jullie horen dus nog van me !! Aju paraplu

Owja en bedankt voor de lieve racties ! zo leuk !!

Kus lara ( officieel adult world wide )

Reacties

Reacties

ria

hoi Laartje leuk weer wat van jullie te horen en nogmaals kus kus kus voor je verjaardag en de laatste kilometers nog heel erg genieten hoor,doei Ria

Theo Gea en Rick

Hoi Lara en Daniel, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Als het budget het toelaat neem er dan eentje op jou en Anne d'r verjaardag! Wij nemen er zeker een misschien wel twee. Wat een geweldige dingen maak je mee zwemmen met wilde dolfijnen daar droomt toch iedereen van!Geniet maar lekker verder dikke kus van Theo Gea en Rick

nel

Hoi Lara
Gefeliciteerd !!!!!!!! met je verjaardag, prachtig om te lezen wat jullie daar allemaal meemaken, nog heel veel plezier!
Kus Ap en Nel

Anne-Marie

Gefeliciteerd lieverd!
Blijf lekker genieten daar!
Dikke zoen

Ria N

Lieve Lara, van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal! Wat een ervaringen en wat veel moois zien jullie. Ik geniet zo lekker met jullie mee. Heel veel plezier en goeds op jullie verdere reisbestemmingen! Dikke kus voor beide van Ria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!