laranelleke.reismee.nl

tijd voor een update!

Hoooooooooooi lieve allemaal !

Dat is alweer een hele tijd geleden. Ondertussen begint het weer bij jullie lekker op te knappen en begint het hier koud te worden. Jullie kunnenbinnenkort mij jaloers maken met het Nederlande zonnetje

Cool
Vandaag wel een heerlijke dag gehad (21 graden) maar de kou is onderweg. Orange is een beetje zoals Nederland, het weer slaat constant om. Afgelopen twee weken heel veel regen gehad (13 tot 17 graden) en nu dan ineens een heerlijk zonnetje.

Het leven hier gaat nog steeds prima. Ik ben alweer op de helft wat mijn stage betreft en over 3 maanden ben ik alweer thuis! Kan het nauwelijks bevatten. Het is zo een dubbel gevoel. Het zal heerlijk zijn om weer thuis te zijn. Eigen bedje, jullie allemaal, DOORTJE, Hollandse gezelligheid... Maar het idee dat ik hier weg ga keert mijn maag om. Ik heb zo m'n draai gevonden hier dat ik soms vergeet dat ik aan de andere kant van de wereld zit. Zo veel gedachten, zorgen om de volgende stap met mij en Dan, thuis missen, hier gaan missen... Ach ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat het leven een eitje is dus ik geloof dat dit allemaal onderdeel van het proces is. Uiteindelijk kom ik wel op mijn pootjes terecht, waar dat precies zal zijn zien we dan wel. Op het moment ben ik nog hier dus daar ga ik nog even 3 maandjes van genieten en dan even NIET genieten van een hele lange terugreis en dan weer genieten van thuis zijn!

Ander nieuws: Daniel heeft een auto gekocht !!! Wat heel fijn is want we zijn eindelijk niet meer mobiel afhankelijk van de auto van iemand anders (lieve blauwe bessie)
Ook heb ik naast mijn stage ander (betaald) werk. Ik werk af en toe voor een catering bedrijf, erg leuk werk en een lekker extra'tje voor mijn portomonnee. En daar bovenop leer ik ook weer allemaal gezellige nieuwe mensen kennen.

Ehm.... iets anders?? ....
Stond vandaag in de krant vanwege een evenement dat hier gaande is, altijd leuk.
Ben erachter gekomen dat Jelle wel dergelijk in staat is om te skype. Heeft even geduurd maar het is em gelukt. en..... dat was het allemaal wel zo een beetje.

Ga nu lekker filmpje kijken. Dikke zoen voor jullie allemaal !!!!

Reacties

Reacties

Ria

Hoi Lara,weer een berichtje van mij ,wat gaat de tijd snel nog maar drie maanden en dan ben je weer hier,komt Dan mee dan??ik hoop het wel voor je,ga de laatste maanden nog lekker genieten en we gaan de Koemarkt alvast inlichten dat je er aan komt,vlek(dat betekent veel liefs en kus)xxxxRia

fiona

Laar, geniet nog van het het laatste kwartaal, daar aan de andere kant van de wereld, wij wachten hier geduldig.
XO

Ria N

Dag lieve Lara, hier alleen nog maar mooi weer dus de Paasdagen kunnen niet stuk. Geniet lekker met Dan en van je nieuwe job. Ik geniet mee door je verhalen en mooie foto's. Veel plezier en tot in augustus!
dikke zoen voor beide van Ria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!