laranelleke.reismee.nl

helaas pindakaas

hoi allemaal !!

Helaas geen tijd gehad om mijn verhaal overnieuw te schrijven terwijl ik in Perth was. Ik heb zoveel leuke dingen gedaan !! Heerlijk op het strand gelegen ! Over me angst heen gekomen en zelfs in de oceaan gezwommen EN gesnorkelt !! Oude haven, fremantle, bekeken.. Echt super gave plek ! En we zijn naar Rottnest Islans geweest ! dat was toch wel het hoogtepuntje van deze paar dagen in de grote bewoonde stad haha.

Daniel en ik gaan zo weer verder met onze reis. We hebben nog zo'n 10.000 km te gaan dus we zijn nog lang niet aan het einde. Ik geniet ontzettend en wou dat somige momenten eeuwig konden duren. Het is een prachtig land en de ene plek is nog adembenemender dan de andere.

Vandaag gaan we naar Kalbarri, schijnt (wederom) prachtig te zijn. Kan niet wachten. Het is hier maar zo'n 6 uurtjes vandaag dus we hebben een kort dagje in de auto..

Hopelijk kan ik binnenkort even een internet cafe induiken om mijn volledige verhaal te schrijven. ( again )

Dikke kus
Lara

Reacties

Reacties

K@@tje

Hoi Laartje, ja wat een leuke plaats hè Frementle had je kans gezien om naar het museum te gaan? Wij vonden het prachtig vooral die mooie oude gebouwen, ik vind het leuk dat je op dezelfde plekjes bent zo beleef ik het ook nog eens, heel veel plezier en rij voorzichtig, liefs K@

nel

Hoi Lara
Wat ik zo lees is het genieten daar!!! Nog veel veilige kilometers.
Liefs Nel

Ria

Hoi Laartje en Dan,ik kan het me helemaal voorstellen dat het genieten is,het is inderdaad een geweldig mooi land,met heel veel verschillende natuurverschijnselen,al hoewel ik maar een klein deel van Australie gezien heb,en dat was voor mij al genieten dus wat jij allemaal ziet is helemaal genieten ,dikke kus voor jullie allebei Ria

Anne-Marie

Hey Meis!!
Wauw wat ben jij aan het genieten, heerlijk zeg!! Have fun de komende kilometertjes ;)
Dikke kus

Ria

Hoi Laartje ik weet niet wanneer je dit leest maar van harte gefeliciteerd met je 21ste verjaardag heel veel kussen van ons Tante Grad en Ria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!