laranelleke.reismee.nl

was ik weer even

G'day allemaal !

Even een reflectie op de (warme) kerstdagen.
Kerstavond ben ik gezellig met Dan en z'n familie naar de local pub hiero gegaan. Een (heel) aantal borrels later zijn we naar huis gegaan en hebben we lekker gegeten.
Kerstochtend ( 7.30 !! ) hebben we onze kado's uitgepakt ! Ik heb een onwijs mooie billabong tas gekregen en een portomonee. Ow en een heerlijk luchtje van Daniel.
We zijn daarna naar Daniel zijn tante en oom gegaan en hebben daar geluncht. Toen weer naar huis, WEER gegeten, en een feestje gehad bij ons thuis. Wederom ERUG gezellig haha.
Tweede kerstdag, wat hier niet echt tweede kerstdag is.. tis gewoon de dag na kerstmis en er worden dan ook geen familie dingen gedaan.. zijn we lekker thuis gebleven.
Al met al een geslaagde kerst ... maar ik miste toch wel een beetje de kou en de sneeuw..

Daniel en ik zijn momenteel vollop bezig met de voorbereidingen voor onze trip. We willen de 29ste verrekken, maar misschien word dit de 30ste. Ligt eraan of we op tijd alles kunnen regelen. Met alles bedoel ik : tent kopen, auto na laten kijken en eventueel wat aan doen en campeer spullen kopen (of onder het huis vinden)
Vandaag zijn we naar Josh en Sjoukje gegaan. Josh heeft even naar de auto gekeken en ermoet inderdaad nog iets aan gebeuren. Vraag me niet wat want dat weet ik niet. De mannen zijn daar lekker mee bezig geweest en Sjouk en ik hebben in het zonnetje gezeten. Ik ben even lekker met de feiten op mijn neus gedrukt wat de zon betreft.. Ik kan hier echt niet de deur uit zonder zonnenbrand ... (schoudertjes zijn nogal rood aangelopen haha)

Nou, ik ga proberen om een kaartje op deze site te zetten met de route die Daniel en ik gaan doen. Ongeveer 17000 km !!!!! Kanonne ..
In Perth is het momenteel rond de 38 graden .. god sta me bij ...

Lieverds, ik ga proberen om af en toe even een internet cafe in te duiken om jullie op de hoogte te houden.

Dikke kus en de groeten aan iedereeeeen xxxxx

Reacties

Reacties

Fiona

Gewoon genieten Laar, dan schieten die km's onder je door!!! Xx

ria

hoi Laartje ,puur zo'n trip maar wat zal je genieten van alles ,en inderdaad let op de zon want de ozon laag down under is erg dun dus verbrand je snel en dat is niet goed voor het velletje,ik lees alles wel weer op je nieuwsbrief,dikke kus voor jou en Dan xxxxxxxRia

Nienke

Leuk rondje

José

Leuk rondje?????!!!! 17000 km !!!!!!
Ik vind het geweldig dat jullie dit gaan doen, geniet ervan. Let goed op jezelf en op elkaar.
heel veel liefs, José

Ria Nooij

Tjeetje, wat een reis, maar wel mooi om aan te beginnen. Hoeveel weken/maanden zijn jullie onderweg? Geniet ze en rij deze 17000 veilige km in een prachtig en gelukkig 2011! Dikke kus voor beide van Ria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!