laranelleke.reismee.nl

sjonge sjonge ....

Hoi !

Nou, mijn stage is zo goed als geregeld.. Wat een gedoe allemaal, communicatie 0 hiero bij de gemeente.
Vandaag ben ik naar de locatie gegaan waar ik stage zal gaan lopen om daar met mijn bedrijfs'mentor' te praten over mijn werkzaamheden.. en om mijn contract te ondertekenen.. althans dat was de bedoeling. Mijn contract moet ondertekent worden door de HR-manager van de gemeente en niet door de manager op mijn locatie. Prima geen probleem dacht ik .. Kom ik bij het hoofdgebouw van de gemeente, is de HR-manager er niet .. terwijl er was gezegd dat ze er wel zou zijn .. holdaieee communicatie fout nummero 1.
Nou, bericht achter gelaten met de vraag of de HR-manager contact met mij kon opnemen.. Dat heeft ze gedaan .. Begint ze me te vertellen dat de gemeente mij niet kan aannemen als intern vanwege bla bla bla een miljoen redenen.. K*T ! .... (gedachtegang op dat moment)
Toen heb ik gezegd dat ze contact moest opnemen met Karen, de vrouw waar ik tot nu toe alles mee heb besproken, en dat zij alles wel even kon uitleggen. (als ik in de stress schiet is MIJN engelse communicatie nul dus je kan je voorstellen dat er niet veel zinnigs uit kwam)
Karen heeft toen alles uitgeled, goed woordje voor me gedaan en gezegd dat Karen nu al op me rekent .. Dus stage gaat door !
Maar nu moet dat verdomde contract nog steeds ondertekent worden! Daar ga ik morgen actie voor ondernemen .. Gedoe allemaal...

Ondertussen is het weer hier HEERLIJK. erug warm ! Geen regen voor de verandering.
Dit weekend kerst ! heb er zo een zin in !!

Lieverds, allemaal hele fijne kerstdagen !! Geniet er van.
En geloof me, een kerst zonder kou en sneeuw voelt toch niet echt als kerst.. Ik mis het een beetje .. (tis ook nooit goed)

Nou doei ! Ik hou jullie op de hoogte ! xxxx

Reacties

Reacties

Nienke

Wat is een HR-manager?
Doe je de groeten aan Brodie? ;-)
Ik "zie" je eerste kerstdag tussen 10.00 en 11.00!! XXX

Annemarie

Hoi, Laartje, hierbij ook mijn wensen voor gezellige warme Kerstdagen. Hier lekker sneeuw, Max ligt de hele dag buiten in de sneeuw, het is gewoon een ijsbeer!!!
Trudy is over uit Aussie en die ga ik in januarie zien.
Als het je lukt moet je beslist even bij haar langs hoor!!!! in Narrabeen. Doe Daniel mijn groeten en tot schrijfs.
Kus Annemarie

Maaike

Hee Lara! Wat een gedoe allemaal zeg! Hele fijne kerstdagen gewenst ook van ap en nel;-) kus

Theo Gea en Rick

Hoi, Lara en Daniel, heb je email van je moeder gekregen het is wel bijzonder om zo kontakt te hebben met de andere kant van de wereld! we vonden je kaart geweldig hartstikke bedankt hiervoor! Zag op het journaal dat er veel overstromingen zijn in australie, hebben jullie daar ook last van? Ben net met de doggies naar het park gegaan bijna niet te doen het is spek maar dan ook spek glad in de straat die K*T gemeente er word gewoon niet gestrooid in het kader van bezuinigheden, maar een feit is het we hadden wel een witte kerst! Nou heel veel groetjes aan allemaal en tot mails en succes met je stage!
liefs Theo Gea en Rick

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!