laranelleke.reismee.nl

We gaan erop uit !

18-12-2010 Vandaag, zaterdag heb ik een heerlijk dagje gehad, alleen met Bernie. Alle mannen waren aan het werk dus het was heerlijk stil in huis. Kerstkadootjes ingepakt en onder de boom gelegd !! Daniel en ik hebben besloten dat we rond 2 januari naar West Australie gaan ! Eindelijk gaan we wat meer van australie zien! NSW is prachtig maar ik ben toch wel blij dat ik ook een andere staat ga zien. ( waar het hopelijk iets minder regent haha ) En even ertussen uit kan met Dan. In Perth gaan we eerst een paar dagen optrekken met een vriend van Dan. Brodie heb ik in Nederland al een keer ontmoet en is echt een onwijs gave kerel. (ofnie Nienk? hehe (sorry Den) good looking dingetje) Anyway, hij zal ons Perth laten zien en daarna willen we naar Broom rijden om dan de 26e weer terug te zijn in Perth voor Australia day ! Voor veel onder ons ondertussen een tweede koninginnendag! Morgen gaan Dan en ik even een reisschema opstellen. Netjes en geordend.. god wat hou ik daar toch van. (zoals de meeste van jullie wel weten haha) Ik hou jullie op de hoogte ! Heel veel australische kusjes voor jullie allemaal !! Ook van Daniel ( die trouwens nog steeds een beetje ziek is .. of dat van die spin is of vanwege z'n gezonde leefwijze weet ik niet) -xxxx-

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!