laranelleke.reismee.nl

Dat was ik alweer bijna vergeten !

Vergeet ik toch te vertellen dat afgelopen maandag een behoorlijke spannende dag was ... voor mij althans. Daniel is gebeten door een red back !

Surprised
( zwarte weduwe ) Ik helemaal in paniek natuurlijk ... zoals ik al zei, het was spannend voor mij.. de rest hier maakte zich totaal geen zorgen haha. Het viel uiteindelijk ook allemaal wel mee, hij is alleen erg duizelig en misselijk geweest, daar hebben ze in het ziekenhuis iets voor gegeven.
Ik vind die spinnen dus helemaal niets ! Ik krijg al rare blauwe plekken van demuggen hier ! Laat staan als zo een monster met 8 poten mij een keertje te pakken krijgt .. brrrrr ! Welcome to australiaaaaaaaaaahh !!!!

Vandaag 17-12-2010 is het weer erg somber ( alweer ! ) Het mag van mij nu wel eens afgelopen zijn met die regen! Heb ik weer, normaal is t rond deze tijd prachtig weer en nu zijn er overal overstromingen hahah. Als het met de kerst maar mooi is :)

Dikke kus

Reacties

Reacties

annemarie

Laaaaartje!!
Wat gezellig om je verhaal te lezen zeg. Ik zie je foto's op facebook verschijnen en zag er toppie uit ;) Fijn dat jij en Sjouk het zo gezellig hebbeb,
Ik denk aan je hoor tijdens dat rot weer ;) hier komt de sneeuw naar beneden! Dikke kus!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!